#
Καλάθι αγορών
Το καλάθι σας είναι άδειο!

Συχνές ερωτήσεις

 

Συχνές Ερωτήσεις σχετικά με το E-Shop 

 

 

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα που χρειάζομαι;


Μέσω της ιστοσελίδας www.bioway.gr ή τηλεφωνικά (210 32 11 803 ).

 

2. Πόσο συχνά μπορώ να κάνω τις παραγγελίες μου; 

 

Όσο συχνά επιθυμείτε!

  

3. Πώς θα παραλαμβάνω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

 

Μέσω του δικτύου διανομής του www.bioway.gr (για διανομές στο λεκανοπέδιο Αττικής), με εταιρίες courier και  μέσω των ΕΛ.ΤΑ.

 

4. Ποιες περιοχές καλύπτετε με τις κατ’ οίκον παραδόσεις;

 

Όλη την Ελλάδα.

 

5. Ποιες μέρες και ώρες γίνονται οι παραδόσεις των προϊόντων;

 

Κατόπιν συνεννόησης με τηλεφωνική επικοινωνία ή e-mail.

 

6. Θα μπορούσα να έρθω να ψωνίσω από το φυσικό κατάστημα αλλά η παράδοση των προϊόντων να γίνει στο σπίτι μου;

 

Και βέβαια!

 

7. Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου;

 

Κάθε παραγγελία μπορεί να εξοφληθεί με τους παρακάτω τρόπους:

 

1) Αντικαταβολή Μετρητοίς

Τα προϊόντα αποστέλλονται με τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών (ACS) ή (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΡΟΜΙΚΗ) ή (SPEEDEX) ή (COURIER CENTER) και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο κατά την παραλαβή.


2) Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Εάν δεν μπορείτε να βρίσκεστε στο σπίτι, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραγγελιών της bioway.gr, για να διαπιστωθεί ότι είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα, πρίν κάνετε την κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης με faστο 2103211871 ή με mail ,αν η πληρωμή έχει γίνει μέσωweb,στο info@bioway.gr.

Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίο μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:

ΑΡ.ΛΟΓ. EUROBANK: 0026.0062.11.0201237227

IBAN: GR4902600620000110201237227

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ: ΜΑΜΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΙΚΗ

8. Πώς μπορώ να ξέρω ότι τα προϊόντα που έχω επιλέξει από συγκεκριμένους παραγωγούς θα είναι αυτά που θα παραλάβω;


Εμείς στο bioway.gr δημιουργούμε άμεση σχέση ανάμεσα στον καταναλωτή, τον παραγωγό και το προϊόν του. Εγγυόμαστε λοιπόν ότι με την λειτουργία και το σύστημα υλοποίησης των παραγγελιών, κάνουμε πράξη κάθε υπόσχεση!

 

9. Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές /αγορές /πληρωμές μου μέσα από το site σας;


Απόλυτα! Διαθέτουμε πιστοποιητικό ασφαλών συναλλαγών SSL, μέσα από το σύστημα ασφαλείας.

 

10. Θα προστεθούν και άλλες κατηγορίες/ποικιλίες στα προϊόντα που αυτή τη στιγμή διαθέτετε;

 

Φυσικά! Αυτός είναι ο διαρκής στόχος μας. Να καλύπτουμε κάθε μέρα όλο και περισσότερες ανάγκες των πελατών μας, με επιλεγμένα και πιστοποιημένα προϊόντα βιολογικής παραγωγής και καλλιέργειας από Ελλάδα και Εξωτερικό.

 

11. Με ποιόν τρόπο μπορώ να διασφαλιστώ για το ότι τα προϊόντα που αγοράζω είναι πιστοποιημένα βιολογικά ή ολοκληρωμένης διαχείρισης;


Το έχουμε κάνει εμείς για σας πριν τους δώσουμε θέση στο bioway.gr

 

12. Για να μπορώ να παραγγέλνω μέσα από το site σας πρέπει να εγγραφώ ως μέλος του bioway.gr

 

Οχι δεν χρειαζεται να κανετε εγγραφη μπορειτε να αγορασετε απλα με το email σας

 

13. Υπάρχουν προϊόντα που δε βλέπω στο site, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν; 

 

Εάν υπάρχει κάποιο προϊόν που ψάχνετε αλλά δεν το βλέπετε στο site, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail και εμείς θα σας ενημερώσουμε άμεσα αν είναι διαθέσιμο, έχει έλλειψη ή έχει καταργηθεί.

 

14. Από την ώρα της ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας, πόσες μέρες χρειάζονται για να την παραλάβω; 

 

Εξαρτάται πάντα σε ποια περιοχή της Ελλάδας βρίσκεστε. Παραδόσεις γίνονται αυθημερόν ή σε 2-3 μέρες. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνούμε μαζί σας. 

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ιστοσελίδα και τους ισχύοντες κανόνες, μπορείτε να δείτε στους Όρους Χρήσεις.